All for Joomla All for Webmasters
Loading...

Ha Ön már regisztrált, kérjük, jelentkezzen be közvetlenül itt

Szállítás
Ugyanazt a címet használja a szállításra, amit a számlázáshoz megadott
Szállítási cím hozzáadása/szerkesztése
Név Cikkszám Ár Mennyiség / Frissítés Áfa Kedvezmény Összesen
Termék árak összesen
 
Nincs kiválasztott szállítási mód

Kérjük, hogy válassza ki azt a szállítási módot, ami megfelel az Ön igényeinek:






Összesen:
0,00 Ft
0,00 Ft
Megjegyzések és különleges kérések
Általános szerződési feltételek

Általános Szolgáltatási Feltételek

Kereskedő: IPOINT KFT     
Telephely, székhely: 2030, Érd, Diósdi út 4. 

IPOINT KFT. 
Adószám:13794200-2-13
bankszámlaszám:10918001-00000090-49020002
cégjegyzékszám:13-09-178653

 


Telefon/fax: +36 70 600 24 74 +36 70 908 62 72 

Jelen Üzletszabályzat gondos elolvasása és figyelembevételével használja  weboldal / webáruházunkat.

A termék / termékek megrendelésével a Vevő szerződést köt, ezáltal kinyilványítja, hogy jelen Üzletszabályzatot elfogadja. Amennyiben kosárba tesz egy terméket, és azt elküldve megrendeli, akkor a  PTK 211. § szerint is köteles a terméket átvenni!

 

Szállítási lehetőségeink: - Postai úton 2kg-ig 950 ft előre utalással MPL futárszolgálattal , utánvétellel 1580 ft 2kg-ig

                                      - Személyes átvétel lehetséges előre egyeztetés alapján Érden vagy a Lurdy háznál minden kedden és csütörötkön 14 órakor 

Vevőszolgálatunk és referenciaüzletünk nyitvatartása:

Rendszerünk a rendeléseket rögzíti nyitvatartási időn kívül is, de telefonon és mailben, csak ebben az időben vagyunk elérhetőek.

Nyitvatartás napja

Nyitvatartás ideje

Hétfő 9-18
Kedd 9-18
Szerda 9-18
Csütörtök 9-18
Péntek 9-18
Szombat 9-13
Vasárnap

ZÁRVA VAGYUNK

ÉRD: 
-GSM TOK OUTLET
2030 ÉRD DIÓSDI ÚT 4. 
+36706002474
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

 

 

Árak:
Webáruházunkban található árak bruttó fogyasztói árak, azaz tartalmazzák a 27 % Áfát. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk! Az oldalon lévő esetleges hibákért felelősséget vállalunk, és köszönjük észrevételeit. Eltérés esetén a gyártó által megadott paraméterek érvényesek! 

  Fizetési feltételek:

  • Előre átutalással ( A megrendelt termék árát és a  postaköltséget emailen keresztül visszaigazoljuk Önnek. Ezt az összeget kérjük a megadott bankszámlaszámra utalni. A közlemény rovatban minden esetben kérjük feltüntetni a megrendelés sorszámát. A megrendelt terméket és az eredeti számlát, a pénz bankszámlánkra történő beérkezése után küldjük.)
  • Házhozszállítás esetén, utánvétes fizetéssel a postai alkalmazottnak.
  • A fizetés történhet készpénzben üzletünkben az áru átvételekor.

Szállítási határidő: 
A szállítási határidő általában 4-5 nap. Amennyiben a várható szállítási időpont meghaladja a 8 napot, az termék megrendelése után telefonon vagy e-mailben tájékoztatjuk Önt. Ha a későbbi szállítási határidő nem felel meg Önnek, a megrendelését módosíthatjuk.Garancia:

A garancia minden 10.000 FT feletti termékre 2 év, a gyári garancia fölött az Eurowatch garanciával bővül az általunk adott teljes körű garancia, mely maximum 2 év!

  • A jótállás érvényesítésének hely: a bélyegzőn lévő cím (a vásárlás helye. ) A vásárló jótállási igényeit a jótállási jeggyel érvényesítheti. Elveszett jótállási jegyet nem tudunk pótolni. A jótállási igény csak érvényes és pontosan kitöltött jótállási jegy és számla/nyugta együttes bemutatásával érvényesíthető.
  • Nem érvényes a jótállás, ha a kereskedő neve, címe, az óra típusa vagy az eladás dátuma nem szerepel a jótállási jegyen. 
    Ha jogosulatlan szervizbe viszi óráját javításra vagy elemcserére az a jótállás megszűnését vonja maga után.
  • A fogyasztó a kijavítási igényét a forgalmazónál, illetve a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti. A vásárló a hibát észlelve haladéktalanul köteles azt a szervizzel közölni, mert a közlés késedelméből eredő kárért felelős. Meghosszabbodik a jótállási idő a kijavítási időnek azon részével, amely alatt a fogyasztó a terméket nem tudta rendeltetésszerűen használni.

A szervizbe való továbbítás költségei a fogyasztót terhelik. A postai úton továbbított óra esetében a

  • javítási idő a továbbítás idejével meghosszabbítható.
  • A vásárló által szervizelés céljából feladott termék után a postai költség a feladót terheli, a megjavított termék visszaszállításáról pedig a kereskedő vagy a szerviz köteles gondoskodni.
  • A jótállás nem vonatkozik: elem, óraszíj, óraüveg, valamint a mindennapi használatból adódó karcolásokra, továbbá mechanikus sérülésekből illetve a nem vízálló óráknál a vizesedésből adódó meghibásodásra.
  • Hibás termék esetén a vásárlót a 151/2003.(IX.22.) Kormányrendeletben, valamint a 49/2003 (VII.30) GKM rendeletben, valamint a Ptk 1959. évi IV. törvény 306-310§, illetve a Ptk 248§ szerinti jogok illetik meg. 
    - A forgalmazónak törekednie kell, hogy a javítást vagy kicserélést a hiba bejelentésétől számított 15 napon belül a vásárló érdeksérelme nélkül elvégezze úgy, hogy a javítás folytán a termék értéke és használhatósága az azonos ideig rendeltetésszerűen használt, hibátlan termékhez képest nem csökken;
    - A jótállásra kötelezett a vásárló kifogásáról jegyzőkönyvet vesz fel, melynek másolatát a vásárlónak köteles átadni. Ha a kötelezett a vásárló igényének teljesíthetőségéről a bejelentés időpontjában nem tud nyilatkozni, akkor álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a vásárlót.
    - ha a termék a vásárlástól számított 3 munkanapon belül (az elem hibáját kivéve) meghibásodott, a vásárló kívánságára azt a kereskedőnek azonos típusú új termékre kell kicserélnie, ha erre nincs lehetőség, a vásárló választása szerint a termék visszaszolgáltatásával egyidejűleg a vételárat vissza kell fizetni, vagy értékegyeztetéssel más típusú termékre kell kicserélni.
    A jótállásra kötelezett csak akkor mentesül felelőssége alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a termék átadása után keletkezett pl: rendeltetésellenes használat, erőszakos külső behatás, átalakítás, elemi kár, stb. következtében. Ha a hiba jellege, vagy annak javítása tekintetében vita merül fel, a vásárló szakvéleményt kérhet az erre feljogosított minőségvizsgáló szervtől.

Elérhetőségek

IPOINT KFT     

GSM TOK OUTLET
Cím: 2030, Érd, Diósdi út 4. 

Adószám:13794200-2-13

bankszámlaszám:10918001-00000090-49020002

cégjegyzékszám:13-09-178653
Telefon/fax: +36 70 600 12 19 +36 70 329 55 60